U Udruženju pčelara “Kesten” kažu kako su ponosni što je njihov med postao svjetski brendiran proizvod, te naglašavaju kako im se sada otvara velika šansa kada je u pitanju šire tržište.
“Otkako smo uspjeli brendirati med imamo veliki broj poziva i upita, ne samo iz regiona, već i šire. Prije nekoliko dana imali smo poziv iz Švedske da tamo predstavimo med na jednom privrednom sajmu. Sada je na nama da pokušamo proizvesti veće količine meda i iskoristimo šansu koja nam se ukazala”, kaže Hodžić.
Dodaje kako njihovi proizvodi sadrže vinjetu s imenom i porijeklom preko tegle i poklopca, što je čvrsta garancija da je med proizveden u cazinskim pčelinjacima koji su pod stalnom veterinarskom kontrolom, da je laboratorijski ispitan i da zadovoljava stroge uslove pravilnika o kvalitetu meda.
Jedan od većih pčelara u ovom kraju je Sead Mustedanagić, koji kaže kako nastavlja porodičnu tradiciju dugu preko stotinu godina.